priekaba amfibija

Priekaba-amfibija

Viena Vokietijos įmonė nusprendė įgyvendinti išties inovatyvų savo sumanymą. Pradėjo gaminti priekabas-valtis Sealander, kurios priekabai esant sausumoje labiau primena kemperį, tačiau žinant jos pagrindinį pranašumą jį drasiai galima pavadinti priekaba-amfibiją.

priekabosPagrindinis kūrėjų sumanymas buvo laisvė ir nepriklausomybė. Važiuojant su kemperiu esi apribotas sausumos keliais, o turint šį kemperį tai patampa nebesvarbu. O išvažiavus pailsėti ar pakeliauti į kokią užsienio šalį su kemperiu lengvai galima ir paplaukioti kokiame ežere bei pažvejoti. Beto gamintojai siekdami suteiki kuo didesnę nepriklausomybę priekabos pirkėjui stengėsi ją padaryti kuo lengvesnę, kad priekabos savininkas galėtų priekabą vilkti su įprastomis B kategorijos teisėmis. Tam, kad tai pasiektu gaminant šias priekabas didžioji priekabos rėmo yra gaminama iš stiklo pluošto, o siekiant aušktos kokybės stiklo pluoštas formuojamas rankiniu būdu. Labai didelis dėmesys yra skiriamas kokybei, tad naudojama karštuoju cinku dengta priekabos ašis, daugybė kitų metalinių dalių tokių kaip laikikliai, kronšteinai ir panašiai gaminama iš nerūdyjančio plieno, tam, kad kuo geriau apsaugoti metalą nuo galimos korozijos. Visų detalių tiekėjai yra begalo kruopščiai atrenkami, dedant didžiuli akcentą smulkmenoms stengiantis sukurti išskirtinai aukštos kokybės produktą. Priekaba į vandenį nuleisti nereikia jokių jos perdarymų ar rekonstrukcijų. Tiesiog važiuojate ir turite valtį. Ir kaip teigia pats gamintojas montuojant variklius iki 5 AG nereikia papildomų teisių ar leidimų. Priekaboje dienos metu laisvai laiką gali leisti 6 žmonės, su miegojimu šiek tiek sunkiau ir tektų pasispausti, mat krėslus išskleidus jie patampa miegojimo vieta, kuris dydis 2m x 1,5m. Tad miegojimui trims žmonėms jau tektų pasispausti.

Skaityti straipsnį “Priekaba-amfibija” »